1,2,3,8...?

(innan jag glömmer) Linnéa hälsar :D !!



hihi matte är roligt,specielltom man kan räkna...



kom hem för ett par timmar sedan efter att ha varit ute med båten på en öde ö...jätte kul,verkligen-.-
när vi kom hem åkte vi till conny och kerstin och badade vi bryggan :) och så åkte vi hem och lagade mat och åt upp den O.o hihi 


nyss ringde Linnéa och vi pratade om allt möjligt i 20 minuter upptäckte jag efteråt,jag har verkligen NOLL tidsuppfattning!


imårrn åker jag till pappsen och ska gå på bio med honom :D vi brukar jämt gå på bio men nu har vi inte gjort det på länge  så det ska bli kul,egentligen har han kanske inte tid,men det är väll för att farfar har gett oss billjetter som vi går :)  och på tisdag ska vi åka nån stans och göra nånting.. man får alltid så himmla mycket information när jag berättar saker ^^  men jag har faktiskt glömt bort vad stället heter som vi ska till och vad vi ska göra där ..är väll att bara ta det lugnt,farmor och farfar ska med så vi ska umgås med dom B)
jag får väll skriva vad stället heter när jag vet det helt enkelt C:  det ligger iaf neråt i detta braiga land,så mycket vet jag.



vi kommer tillbaks på torsdag och resten av veckan ska jag försöka träffa Jill och kanske ska ringa Julia också se om hon har tid med mej  :B och så komme jag upp igen på söndag och då ska jag äntligen få träffa Linnéa!!!  och på tisdag ska hon sova hos mig och på onsdagen BÖRJAR SKOLAN,PANIK!!  det är lite läskigt! jag tycker allt gått jätte fort. fast jag saknar alla människor hm... kanske inte riktigt ALLA men dom flesta:D jaja det är ju mer än en vecka kvar (*svälj*)





jag hade riktigt tråkigt nån dag så jag sminkade mig och gjorde värsta snygga grejen med mitt hår fast det höll bara i ca 5 sekunder så jag hann inte ta kort..:(  
(det ser inte ut som jag :X)


hade bäst rid häst XD


RosaFlumSkum


/M

Kommentarer
Postat av: yoje

Skkiit sööt Martina :D:D <3

2010-08-30 @ 19:22:01
URL: http://yoje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0