blähupp det regnar-igen!

Jag har så jävla tråkigt just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen!!!




men som Linnéa skrav så var förra veckan väldigt kul:) jag var också ute med båten,på utö,men  vi åkte hem på onsdagen för det började som sagt att regna och åska och massa sån där skit.på onsdags kvällen åkte vi till conny och kerstin och åt räftor som vi fått av bästa jannete:D det var gott!

på torsdagen bakade jag hela dan det vart en tigerkaka och marenger:D det var också gott^^och på kvällen ringde Linnéa och frågade om jag ville komma till henne på fredagen,och det ville jag ju.så på fredan packade jag en väska med massa onödigt grunks och hoppa på bussen till Linnéa och på bussen träffa jag sandra(Linnéas syster och fanny:D) när jag gick av bussen blev jag mött av Linnéa och så gick vi hem till henne och såg på film och badade och solade:)  och på kvällen  torterade eller sminkade vi rasmus och fanny,och oss själva,Linnéa fixade mitt hår det vart skiiit fränt!!:B   jag har också massa bilder...men vågar inte häller lägga upp dom jag kanske letar upp en bild på mig....


sen låg vi typ och pratade och jag vet inte vad vi gjorde men klockan vart massor och Linnéa somnade (som hon skrev)vid halv fyra,fyra ,men jag och rasmus var vackna till halv fem typ,jag tittade på klockan sissta gången kl 04:42 och sen vet jag inte när jag somna men nån gång typ då...^^



på lördagen när vi vaknade   åt vi frukost och bara slöade och sen fick jag skjuts hem och då var fortfarande degen,johan och camilla kvar som kommit upp för att fredrik fylde år,det var roligt vi åt tacos och sen gick vi och spelade mini golf  jag kom femma....av 9 pers men men,man kan ju inte vara bäst på allt ;) haha


folket åkte hem nån gång på kvällen och jag och fredrik bästämde oss för att se på star wars  och äta po´corn bara för att mamma inte var hemma XD det var mysigt:)  hihi sen somnade jag vid typ 1 och vaknade vid 10 och gick upp och åt frukost resten av dan tog vi det bara lugnt åkte och köpte glass och åkte hem igen ,det slutade med att vi allihop låg ute på studsmattan och bara glodde upp i himlen.


och senare kom mamma hem och vi åt middag so honn hade med sig ,pizza och kebab från en pizzeria i Norrköping,bara för att den är så jävla god därifrån:D



 och idag(måndag) har jag inte gjort ett skit!!!  vi åt nyss middag och nu ska jag nog lägga mig och glo på en film eller nåt





här är mitt hår! från i fredags!




RosaFlumSkum


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0