Goodisch kvällisch!

tjaaa jag är lite lätt flummig just nu...hehe.. Är inne på emocore o pratar om glass (lol wtf?) o på msn o på kamrat. Kamrat är nog sverige största pedofilsida, men den är kul också haha..

kom på att jag ska berätta vad mamma sa till mig igår:
Min kusin Elin, 4 år gammal, plockade upp en överkörd torkad padda med sina händer och visade för sin mamma. Sen sa hon:
"Hoppar inte mer." och såg högst allvarlig ut.

xD hihihi jag tyckte det va jättekul...hehe..men jag har ju lite udda humor. Juste! Marie (som numer bor i Tyskland igen) skickade en HEMSK bild från när hon och jag sprang omkring i regnet i bikini för några år sen.. Ett fint minne, men jag ser HEMSK ut på den HEMSKA bilden..haha.

Nu är det te-tajm. bye!

/linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0