Home sweet home.

Nu är jag hemma från seglingen! wiiihoo.. dagarna har varit ungefär såhär:

Söndag:
packade 100 gånger, mulade ner allt i en ryggsäck.

Måndag:
åkte till nått konstigt ställe, gick på morfars segelbåt och åkte för motor hela vägen ut till en ö långt bort.

Tisdag:
Det regnade lite till (SUPRISE!) och vi gicxk för motor till nån annan ö eftersom det inte blåste ett skit..

Onsdag:
åkte hem igen i regnet och vi SEGLADE FAKTISKT I TYP EN KVART :D sen mådde jag illa så jag gick o sov istället..hehe...

så nu är jag hemma, har packat upp mina grejer, städade lite, tog en dusch o fräschade till mig, bakade muffins (men åt upp halva smeten..) och sen hamnade jag här. Just nu chattar jag med en kompis från ett skrivarläger jag var på förra sommaren (vi måååååste ses!!!) och med en snubbe :)

hoppas alla har ett trevligt lov o inte drunknar i regn! (jag har hört ryckten om att finare väder är påväg...)

/linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0