jahopp..

tjaa. Just precis nu känner jag mig typ...halvdöd och übertråkig..YaY. killen jag är dökär i är åt helvete långt bort, ska ut och segla imorrn och har inte sovit tillräckligt mycket...kulkul.. iaf. förra veckan såg ut ungefär såhär:

Måndag:
Kom hem till pappa och var bara hemma och tog det lungt.

Tisdag:
Åkte ut med båten, pappa, Monica, Rasmus, Fanny och Gutte (våran hund). Låg vid en mysig liten ö med några träd på och solade och badade hela dagen. På natten regnade det som fan.

Onsdag:
Låg kvar vid samma ö hela dagen och badade och spelade monopol och åt maaat.  :) på natten blixtrade det coh spöregnade och alla var skiträdda. Till och med Gutte.

Torsdag:
var fortfarande vid ön, åt frukost sen så åkte vi hem. kom hem vid tvåtiden och chillade och kollade film. :)

Fredag:
Martina kom över och vi tittade film, badade, åt saker (bland annat marchmallows... mmm...ums.) och på kvällen sminkade vi min bror pch syrra och oss själva, sen badade vi vid tiotiden. Mascaran rann kan jag säga xD tur att det var mörkt. :D Sedan låg jag, Martina och Rasmus vakna till klockan halv fyra-fyra nån gång och snackade och bråkade. :D

Lördag:
alla vaknade och kände sig typ...bakis på allt fnitter. :D sen åt vi frukost, skjutsade hem martina, packade och åkte ut med båten igen. åkte till en vik som vi hittade för nått år sedan :) badade och spelade poker (JAG VAAANN!!! det händer typ aldrig...)

Söndag:
åkte hem från ön och packade alla mina grejor och åkte hem till mamma. har packat upp alla saker, sen packat igen för seglingen, och ätit midag, sen hamnade jag här.

Jag har en bild på min bror sminkad, men jag vet inte om jag får lägga ut den här så jag skiter i det xD jag kanske blir dödad annars, vemvet ;P

men allt folk får ha det så bra!!
pössar o kramar!
/linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0