wooow .D <----enögd... xD

höhöm jaa äääh HEJ! :D wohoo begåvat.. jag har sjuuukt tråkigt just nu..pratade med martina för ett tag sen x) slog nog rekord i att snacka i telefon med henne, vi gör det typ... ALDRIG egentligen..hehe. skumt.. O_o

hahaha en snubbe skickade en sööt bild till mig på msn. han har typ tråkigt så skrev han mitt namn o ritade en massa hjärtan o gubbar.. :) hihi.

senaste timmarna har jag ätit middag, sen fikat (o ätit tre stycken muffins...), spelat gitarr o snackat om allt möjligt med Krille o Jonas o mamma. De är seriöst skiitkul xD
Men nu fick dom för sig att det finns något som kallas "sovaaah" (vet inte riktigt hur man uttalar det..) o att det tydligen är "nödvändigt", vad det nu betyder.
Men en del av det menas att jag måste stänga av datorn o lägga mig i nått som kallas "seänhg" där det finns ett "täke" och "kuhdar". hmm... XD


JAG ÄR FAKKIN ÖVERTRÖTT O DET HÄR ÄR ETT MENINGSLÖST INLÄGG MEN JAG SKRIVER DET ÄNDÅ FÖR JAG ÄR ÖVERTRÖTT! :D

NATTINATTINATTINATTI! :D

/linnéäääaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0