dom senaste veckorna....:)

hejsan svejsan:D!


jag har kommit på att jag inte har bloggat XD men jag tänker inte be om ursäkt för det som alla andra,jag  har bara varit jävligt lat...tur att Linnéa har skrivit:)


men nu kan jag skriva vad jag har haft för mig dom senaste öh..två veckorna är det va?,sen jag kom till mamma:)



förra veckan var jag ju hos Linnéa  och sov där och sen kom hon och flyttade in hos mig i två dar o nätter:D vi badade o badade gloa på film och badade ...och mera film:D,vi var såååå sociala.:P
Linnéa åkte hem på fredagen och jag typ sov resten av den dagen och på lördagen gick jag upp runt halv nio och sprang i väg till munken och det första jag fick höra när jag kom in var "åh herre gud,IN OCH BYT OM!"(jannette var mycket stressad ,men glad)  så jag sprang in och bytte om på rekord fart och började direkt att göra mackor,sallad,plocka disk och hela tiden köra efter mottot "le och vinka,le och vinka" det var ju djurö marknad den helgen så det var MASSOR  med människor vilket för mig bettyde MASSOR  med disk! men det var kul och gick bra även fast en och annan kaffekopp och glas eller flaska gick sönder...ehm inte kan det ha vart mitt fel ,nääää! jag jobbade söndagen också,då var det inte lika mycket folk(läs disk) men nästan:)



på måndagen åkte vi ut med båten,till vånskär,kanske det möjligtvis nästan hette.... och vi stannade där tills igår.då började det blåsa så myckat så vi var tvungna att åka hem.och idag så åkte vi till möja med buss och båt och promenerade runt där ett tag och så åkte vi hem igen. och nnu sitter jag och skriver här och saknar Linnéa för vi har inte träffats på en hel vecka!!katastrof!och jag kan inte tfaffa henne i helgen för jag jobbar igen och nästa vecka ska hon åka  båt med hela de la familla....(nu är jag elak och självisk) men jag hoppas att det regnar,inte hela veckan men en dag eller två :)

aja,hade bäst


RosaFlumSkum


/M



PS.jag är för lat för att kolla stavfel och sånt så snälla bara strunta i dä ,tackar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0