fredag och tråk :(

Som rubriken säger, jag har tråkigt! :( det var sol, så jag har legat ute och läst hela dagen, men nu blev det molningt och svinkallt.. Så då hamnade jag här.

I onsdags åkte jag hem till Emma. Hon, jag och Ellinor datorgeekade, åt jordgubbar med för mycket socker och marchmallows, badade och datorgeekade lite till. Sedan vid fem, när vi hade badat klart,  åkte Ellinor hem till sig och jag och Emma drog hem till henne och åt middag.

Sedan var vi på CIRKUS!!!! :D det var aaaaasnaaajs! Dom hade sälar, kameler, elefanter, en ko(eller tjur..), jonglörer och 4 supersexiga akrobter. Jag dreglade nästan...vet inte om det var aktrobaterna elelr popcornens fel xD Men Emma tyckte jonglören var snyggare. hahah. Han heter Paolo Kaiser.

Jag tänkte ladda upp bilder, men jag har sumpat usb sladden. IGEN. Men dom kommer nån gång ;)

Sen sov jag över hos Emma och vi flummade till 02:35 xD Vi drack saft och chattade med..hehe en pervers kändis. :D
Jag saknar martina!!!!!! :( menmen, hon kommer hem om några dagar :) <3

nu blire jordgubbar!
pussokram!
/linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0