regn...:D







hah Vi är fan BÄST!


tjollahej.
jag åkte till Linnéa igår,efter att  jag hade jobbat,och gick ut på promenad i regnet och hamnade på ett dagis:) haha där satt vi i ett hus(ett mycket litet hus) och klagade över våra hjärtesorger:( och åt marenger och ,såklart,drack monster:D sen mådde vi nästan bra igen>:) hmm...


nån gång kom vi hem till Linnéa igen och då la vi oss och såg på film,greys anatomy:D hihi det är mycket roligt:P sen så åt vi mat och så satt vi vid datorn och kollade på gymmnasium och vi har bästemmt att vi ska flytta till hultsfred och gå på gymnasium rock city:D!! vi hittade lägenhet oxå ^^ sen behövde vi sluta vara så seriösa så vi tittade på  knappnytt och ray william jansson  . hihi..

"var är båten?" "vilken jävla båt?" "motorbåten" "va?" "BRUMM" hahahaha



sen bäddade vi och la oss o gloa på bring it on  det är kul :D och när den var slut var klockan helt plötsligt 2  så vi sommna och så vaknade vi igen vid tio då kollade vi på greys anatomy igen och efter ett tag gick vi ner och åt frukost  och satt vid datorn igen och resten av dagen såg vi på greys anatomy  och nån gång där imellan åt vi lunch  och sen fick jag skjuts hem och nu ligger jag och ser på björn bröder med min bror:)



imårn ska vi till gröna lund  så jag ska väll sova när filmen är slut så natti natti

RosaFlumSkum


/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jätte bra!tack så mycket:)jag saknar dig<3

2010-07-26 @ 01:04:59
URL: http://juliasbloggisbest.blogg.se/
Postat av: linääah :D

vi har bäst humor...hihi. ojdå, jag kommenterar våran egen blogg. menmen skitsamma :D

2010-08-06 @ 18:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0