sommar och ....nästan sol!

hojj hojj!

Nu har jag kommit åt en dator och tänkte bara skriva nånting kort...

just nu är jag i västervik,hos Mathildas(Mathilda är min  öh  "bonus mamma")brorsa,Markus,som bor här. vi har vart här i snart en vecka och i morgon ska vi åka hem.:)

på söndag ska jag åka upp till stockholm igen och flytta till min mor,fast egentligen så tänker jag flytta hem till Linnéa och/eller hon til mig.:D<3  sen har jag ingen aning om vad som händer,nån gång tänker jag släpa med Linnéa på bio. men har ingen anning om vad det går för kul filmer...:P mamma tänker nog tvinga med mig ut med båten...det är väl inget att klaga på egentligen men det är inte det bästa jag vet precis...   vecka 30 eller 31 ska jag åka ner till pappsen igen,vi ska tydligen åka nån stans med farmor och farfar:D men dit är det låååångt kvar ..

nu vet jag inte vad jag ska hitta på att skriva längre,så jag ska nog gå och läsa ut min bok:D(som är GRYMT bra ,kanske bästa boken ever!!! när jag har lästa ut den ska Linnéa få läsa den hon kommer nog kanske till och med tycka om den bättre än  vad jag tycker,om hon inte redan läst den...men det är en hemlis..schhhh!)

RosaFlumSkum


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0