Sommarlovet hittills!

först lite bilder :D


Var med Emma och Ellinor och åt jordgubbar med vaniljsocker och Marchmallows..

Var ute med familjen och båten, hade jättefint väder. (och jaa, jag har fotat bilden helt själv!)

Pussade en fet padda xD.

Martina kom och bodde hos mig :D sen bodde jag hos henne :D Mysiiigt

En gammal vana kom upp igen...xD

Jag har varit hos min pappa i 3 veckor och har inte bloggat typ...alls. Hehe. Menmen. det har varit jättemysigt! nu senaste veckan så har jag varit med Max, Linn och Philipp rätt mycket. Snart drar Max och Philipp tillbaka till tyskland.. :'( kommer inte träffa dom mer, var sista dagen tillsammans idag. uhuuu that sucks..:(

Jag sov hos Martina i två nätter. Vi tittade film och badade och slappade :D flumflum..Jag lyckades glömma min bikini hos hemma... xD

Nu ska jag vara hos mamma i 1 vecka, imorrn ska vi till Eskilstuna zoo med Karin och Andreas. Sen blir veckan som den kommer. ;)

ha en trevlig dag! x)
/linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0