Torsdag (för den som inte visste det)


Jag är typ... sjuk. solfrossa elelr nått, för jag är varm men ändå kall, har ont i halsen och huvudet snurrar. härligthärligt.
Ikväll kommer min storesyrra hit och ska sova över. Hon sommarjobbar, så hon är nästan inte hemma nånting alls. Jag vill sommarjobba nästa sommar, men det måste ju vara jättetråkigt att sitta inne i kassan på Ica ett helt lov..fy! Så jag skulle väl vilja jobba i nån pluttig kiosk eller minigolfbana, etc. Då är man ju ute och får frisk luft och sol på sig.
Gårdagens händelse : jag var på biblioteket :D XD. vilket var rätt skönt, för nu har jag en hel trave med nya böcker, istället för en helt trave med böcker jag hunnit läsa fem gånger var. Men jag har läst ut tre stycken på ett dygn...hehe. Och dom är inte direkt tunna, så man kan säga att jag är uttråkad.


Lånade bland annat denna, bibliotikarien sa att den var känd. Det är en roman om Marilyn Monroe. Jag TROR den är bra, ska börja läsa den senare.

bye!
/linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0