09:56.

Nån mer än jag som är helt förbannat trött? Har sovit i ca 4 timmar för jag låg och smsade med envissperson halva natten/morgonen. Det va rätt kul faktiskt, höhöm ^^

Igår blev det somna i solen halva dagen, och sitta fremför tv:n andra halvan. Skönt att man inte måste göra något vettigt alls egentligen, men jag tycker sommarloven är för långa.
Jag är en liten tönt som gillar skolan såå. Men det borde räcka med typ..5 veckor sommarlov. Det skulle va lagom långt..

Svar till den lilla sötnosen *hosthögironihost* som kallar sig "fisk":
Faktiskt så råkar jag vara en människa, du själv då? ;) Wooooho kul humor jag vet, men seriöst, kom inte hit och dryga, jag är inte intresserad. Fint namn förresten ^^

pussokram!
/linnéa

Kommentarer
Postat av: Elin

Naaw tack! Snygg blogg förresten! Visste inte att du hade en ;)

KramKram!

2010-06-30 @ 10:23:05
URL: http://fleuree.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket :D :D :D!

2010-06-30 @ 11:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0