19 juni 2010-kväll kl 22:03

Go kväll!

Nu är jag faktiskt helt klar med städningen OCH packningen *stolt*  fast jag bllev klar för väldigt länge sen ,kl 3 för att vara exakt :p då skulle vi åka och lämmna mamma vid djuröbron för hon skulle på krysning:) ochsedan åkte jag,fredrik.emilio och oliver till conny och kerstin för vi skulle gå med dom och äta nån stans(kommer inte ihåg vad det heter men nån stans) så medan vi var där och väntade ppå att alla skulle bli hungrigaXD så gloade vi på det "kungliga brölloppet" det var ju fint och pampigt ...


Vi kom hem ganska nyligen och nu ska jag se på en film  och sova så jag orkar springa runt på grönan i morn^^



och eftersom att jag åker till pappa imorn så kommer det nog inte bli mycket bloggande för min del,men Linnéa åker till sin mamma så då kanske hon bloggar mera :)



Ciao!


RosaFlumSkum



/M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0