Goddag!

Haha mina hälsningar låter jämt så...gammelmodiga hihi. Jag vaknade imorse klockan åttanollnoll och hostade som en gammal halvdöd ekorre. vafan fick jag ekorre ifrån? a ja det var väl de första som poppade upp i mitt huvud.. Men i alla fall. Så jag gick upp och gjorde te. *happy face* Jaf har blivit beroende av grönt te med hallon och blåbärssmak. intressant, men MuMs!  Sedan gick jag och la mig igen och läste ut första delen av House of Night.

Klockan är halv elva och jag börjar redan bli speedad över vad som händer ikväll..!
Och vad är det som händer ikväll?
jooo...




KISSKONSERT PÅ STOCKHOLM STADION!!!!!! WIIIIIIIIIIIII jag kommer bli så j**** glad när jag är där!
Martina ska också dit med sin kompis Jill och jag har 2 till kompisar som ska dit. Populärt haha.


Bilden är från Google.

Nu ska jag fira att jag har sommarlov genom att göra en till kopp te ( för jag började hosta) och logga in på bilddagboken. :D hahaha jag har dålig humor.

RosaFlumSkum

/linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0