Godkväääll! :D

Nu är jag hemma från Gröna Lund. Det är myyysigt där :D Har åkt jetline för första gången...*reeetaaard* och åkt Kvasten och flygande mattan hundra gånger. Var där med mamma, Sandra, Malin och småkusiner Rasmus och Elin. Dom åkte lilla frittfall 8 gånger på raken xD knaaas.

Vi åt middag på nån resturang vid vattnet som hade världens äckligaste pizza... :( Så jag åt av Elins (liten kusse, 4 år) pommes istället.. hihihi...

Sen åkte vi några åk till och efter det skulle hälften åka hem (småbarn blir trötta fort..). Så jag, mamma och Sandra gick runt lite och slöade och köpte lotter och sånt. Menmen, ingen tur idag heller, betyder det att man har mer tur i kärlek då? :)
hela vägen hem i bussen så vill jag trycka händerna mot sätet framför hela tiden när vi stannade. Jetline skada hahah x) fyfasen vad jag skrek! :D Jag skriker mer för att det är kul än för att det är läskigt, haha. nån som håller med?
(dessutom älskar jag att skrika när det är som oläskigast. typ precis när en bergodalbana går igång xD mycket roooligt)

Ledsen att jag inte har fotat så mycket, men hade så kul att jag inte tänkte på det. men i alla fall, lite bilder:


dagens kläder :) skjortan och väskan från H&M.


Rasmus, lilla pojken i blå shorts, stod och skrek "jag är inte räääädd lalalalala, kom och ta mig dååå!" till den stora konstiga saken utanför spökhuset.. xD


jag fick en nalle, o visst är den söööööööööööööööt? :D
*RANDOM*

jag vill gå o sova...länge :D

pussokram!
/linnéa


Kommentarer
Postat av: AlexX

Ja! Du får ta o hoppas på tur i kärleken då om du har otur i spel :D

2010-06-23 @ 22:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0