Häääj!

Jag kom hem till pappa igår, och sen dess har jag bara chillat och tagit det lungt. Igår kollade jag och min bror på Hem till gården och Tillbaka till Aidensfield i typ..två timmar haha. Men jag älskar den humorn, för den är så dåligt bra..
Idag gick jag upp vid halv elva och undrade vart sjutton pappa hade tagit vägen. Sen hittade jag honom och hans kompis i datarummet. Jag ska tydligen hjälpa dom med en speakerröst för att jag enligt min pappas kompis har en "bra och kvinnlig röst"..haha, jag bara "whuuuut?". För den som inte förstog det så håller dom på att göra en kortfilm, igen. :D
Det är sååå sköönt att jag inte har en enda plan för den här veckan. Eller jo, att Martina ska komma hit nån dag, men annars ska jag bara slappa, sola, bada och dra ut och springa om det blir finare väder. Det är så tråkigt när det är molningt! Jag känner mig typ sjuk då.. *sad face*

Nej nu ska jag geeka runt lite på facebook och bilddagboken.

pussokram!
/linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0