haha vilken luuring ;)

Kom åt datoren i alla fall :D Jag var ute och joggade för nån timme sen. Det är helt underbart väder, solen skiner och det blåser lagom mycket, och då kan man ju inte sitta inne hela dagen..

Min lillesyrra har dragit till hennes kusin och ska sova där i två nätter, och min brorsa ska till sin kompis och sova över, så jag blir själv med mina föräldrar x) naaaajs. :)

Just nu så kollar min brorsa på Big Mama nåntinngnånting. Det är så jäkla sköön! Hahaha. Förra veckan så såg vi en film som hette 500 days of Summer. den är också kul, men lite deprimerande..
Nu ska jag kolla om senaste =3 episoden har kommit ut :D

nån som har nått bra filmtips förresten? Helst komedi. ;)
pussokram!
/linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0