hej och välkommna till...

rosaflumskum!idag ska vi prata om vad jag och min ära vän Linnéa har gjort.



Jag åkte ju hem till henne igår runt kl 2 nån gång tror jag.:)och då så la vi oss och sola på altanen,det var verkligen kanon väder!vi spelade monopol också fast vi gav upp och gick och baddade i stället.fast det var bara jag som badade(men jag dopade inte huvudet^^) badkrukan titta på XD näj jag skämta ,Linnéa är ingen badkruka och jag förstår henne det va GRYMT kallt innan man var i och hon dopade faktiskt fötterna ch benen:)


hmm..ja,vad gjrde vi sen....
jag trr vi sjöng singstar och sedan när vi båda två km på att vi hade ont i halsen la vi ss och tittade på film:sweet home alabama:D den var jätte bra!!tjaoo vad hände sen nån gång kom alla Linnéas familje medlemar hem:D och vi åt middag,kyckling mycket gott!!:D sen sjöng vi singstar igen med Linnéas "syskon" och deras..öh...(jag har glömt vem hon var..) släkting.på något sätt :) kusin kanske  Vilma hette hon nog iallafall.
när vi sjunget ett gäng låtar och var varma och glada så gloade vi på film istället,Harry Potter,fast jag tror inte nån av oss tittade...:P hahaha. Då vart vi  ännu varmare så   Linnéa och jag bästämde oss för att ducha:B hihii



vad vi gjorde sen vet jag nog inte riktigt vi försökte nog se på film...öh..men sen tror jag vi bara låg och snackade typ..haha


nån gång runt ett så somna vi,eller jag gjorde det  iallafall X) och imorse gick jag och Linnéa upp  kl elva,då var det ingen hemma,så vi gjore det vi gör bäst,de vill säga åt frukost(mycket gott)och la oss i soffan och dog framför TVen


där låg vi fram till kl öh ett kanske och då bästämde vi oss för att gå en LITEN promenad...den blev inte så liten vi gick hemmifrån Linnéas pappa  till ica i stävsnäs och till baka och det tog TVÅ timmar,men det var roligt:Dnär vi kom tillbaks igen så åt vi lunch och gick o badade,den här gången var Linnéa också i *big smile*

o kl fem ungefärr kom Fredrik och hämtade mig och jag gick och dog i min säng :D tjoohooo!


de vart lågnt det här hoppas alla orkar läsa puss o kram!*<3



RosaFlumSkum

/M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0