I JUST WANNA ROCK N ROLL ALL NIGHT.............!

and party every´ day!!! märks det att jag har varit på KISS KONSERT ELLER!!!? woohooo det var så jävla coolt.
men man ska kanske berätta om hela dan.


Jag vaknade imorse kl halv 10 ungefär och gick upp o ducha och åt frukost:) sen kl halv 12 åkte jag och mamma in till Nacka för att hämta Jill. och så åkte vi tillbaks ut till djurö(världens ände) igen.:P jag och Jill spelade mario kart-Wii och såg på en film vi gjorde i skolan när vi var småXD mycket roligt. (vi åt lunch också nån gång där...) runt 5 åkte vi till stan och mötte upp Jills  syrra och hennes kompis vid stadion,för att GÅ PÅ KISS KONSERT ,har jag sagt att det var hur grymt som helst?!

jag smsade med Linnéa som också var där,hon satt på andra sidan nån stans..:S  och jag köpte världens snyggaste KISS-tröja.:B




vi blev hämtade runt 12 nån gång och så åkte vi hem:) o nu är jag hemma och Jill och johanna på väg till Norrköping.




(det kommar komma förhoppningsvis MASSOR bilder från kiss konserten)



RosaFlumSkum  (om man tar bokstäverna R-som i rosa F-som i flum S-som i skum och så lägger man till ett U så kan man skratta lite...hihihi   ....RFS   U  ) XD jag har dålig humor go natt sov så gott vakna torrt!




/M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0