Kiss konserten :D

wiii den va så JÄKLA NAAAJS! Först var det förband, Mustasch och Europe, och sedan Kiss. så. jäkla.najjs.

Man fick vänta typ..20 minuter mellan varje band, men herregud, vem bryr sig om det när dom väl står där framme och spelar låtarna man älskar? Jag träffade inte Martina nånting då, eller Johannes, men jag träffade Erik för första gången haha. Efter att ha sprungit vilse i typ tio minuter x)

här kommer bilder!

Skylten utanför Stockholm Stadion..
*Linnéa ser skylten och börjar bli något speedad...*

nånstans där är Europe :D
Förband nummer två, Europe.


Kiss börjar spela..



IHHHHHHHHH!!!

uhuuuu uhuuu älskar!!



höhöh....dom sjöng "it´s a fire..." .... hahahahah


Jag och systeryster som smsar x)
haha en hemsk bild på mig och systeryster.. x)


Jag vill tillbaka!!!!! <3<3<3<3<3


natti!
/linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0