Måndaaaag

Hääj! Idag har jag och min lillesyrra tråkdag. jättemysigt! Vi är ensamma hemma och kommer titta film och slöa hela dagen. sooooft :D

Igår var jag bara hemma, somnade i solen i ca 3 timmar, och sen vid 3 tiden så kom min låtsasmammas lillebror och hans nya flickvän hit. Vi åt middag och gick till stranden där vi bor. Jag, Fanny (lillasyster) och Gutte (våran hund som ser ut som scoobie dooo) badade. Det var jättevarmt, typ..20 grader nånting. Det är ju en insjö ;)

Jag tänker inte komma med nå dåliga ursäkter till att jag inte har bloggat, men jag har bara inte haft tid och lust att va inne och blogga när det är finfint väder. Vem har det egentligen?

Den här veckan ska jag tillbaka till mamma. Vet inget specielt vi ska göra förutom att fira midsommar på fredag (det är väl midsommar på fredag??) och sen ska jag åka och shoppa med min mormor i gamla stan. Det kasnke låter boooring att shoppa med min mormor, men det är jättekul! hon låter mig köpa lite vad jag vill, det är en del av hennes födelsedagspresent till mig. Fast...hehe...jag fyllde år 7 maj. haha vi är lite sega.

Nu ska jag titta på film! Tror vi ska börja med en som heter Nära och kära. Den är jättebra!


Måste jag säga att Bryan Greenberg är typ....mwahaha..jättesnygg..? specielt utan tröja..
titta på filmen om du vill se det! :D

pussokram

/linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0