Morrnmorrn!

Jah hat sovit i 13 timmar...! Jag har ALDRIG sovit så  länge! (jo kanske när jag var en pluttig liten bebis, men det räknas inte). Känner mig helt slut i kroppen i alla fall, och ögonen vill bara sova...

Just nu sitter jag och äter frukost (framför datan, för jag har inget liv för tillfället), och konstigt nog innehåller frukosten INTE TE! (HAHA nu vart du förvånad va, Alex..?) :D Titta:


juice, passionsfrukt och tomatmackor. Men inget te :D

hehe, jag har sämst humor.

Idag/ikväll så kommer min morbror och hans fru och barn komma hit, och min andra morbror också. (jag har tre stycken). vi ska fira att morbror nummer 2 fyller år, och morbror nummer 1´s familj kommer sova kvar, för dom ska fira midsommar här ute med oss. Så i morgon kommer jag få vakna klockan sex av små barn som springer omkring i huset :D Haha, nee, dom är små och söta (säger vi..)

nu ska jag nog äta upp min frukost och titta på Ray William Johnson ;)

pussokram!
/linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0