Shoppingdaaag :)

Idag så åkte jag och Sandra till Nacka Forum. Vi kom dit pinsamt tidigt, typ....10:15, och dom öppnar 10 haha x) Mamma kom dit vid 12 tiden så då fick jag börja shoppa  (för hon har mina pengar... -.- ). Sen åt vi sushi till lunch på ett ställe där snubben i kassan var asiat och jag fattade INGENTING av vad han sa.. x)

men iaf, det var världens rea! köpte mycket billigt haha, men ändå bra kläder :D
lite bilder:

Dagens outfit! :) haha o my goood det låter så mesigt..menmen. :)

Jag köpte:


finfin skjorta från H&M. JÄTTEMYSIG! ;D typ...för 100 spänn tror jag det va.


Gullig klänning som jag tänker ha på midsommar :) 125 kr.


Kapribyxor för 75 spänn. också H&M ;)


Väska för 100kr på H&M.

Och ett linne som jag inte har fotat. och en massa underkläder, men dom tänker jag visa här hahaha x). you wish? :P

sen så åkte jag och mamma och handlade mat på Ica Maxi. Jag såg VÄRLDENS COOOOOOLASTE CYKEL :D den va rosa..ska lägga upp en bild på den sen ;)
nu ska jag slappa och sova lääääääge inatt, för imorrn blir det full fart på grönan med mina småkusiner! (måste ladda tålamodsbatteriet också..)

pussokram!
/linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0