tjaa!

Svar till "Fia den bästa :D". jag är fjorton, Martina också. Men man kan säga att vi tycker om lite skumma saker, och rosa :D Menmen.

Nu är jag hemma hos mamma igen. Ska adda alla folk på msn som inte gick att adda på msn:et hemma hos pappa.

Det finns en människa som jag verkligen inte hatar men högst ogillar. Hon beter sig omoget och kommenterar allt jag gör, som hon inte har att göra med. Och sen säger hon att det är jag som är omogen. Visst jag gillar udda saker, men jag kallar inte människor för "nobodies" och "du tror att du är nått".
Alla människor är lika värda, så shut up Miss.I´mbetterthananybodybutinnerstinnei´mabimbo.  haha jag är bäst på namn, jag veet x)

Men men. nu ska jag tråka vidare.

pussokram!
/linnéa


Kommentarer
Postat av: fisk!

hahahah älskar namnet, jag tror aldrig jag fått något så vackert tilldelad min exilens förut ^^



Mhm, så är det flickor :) (kokokokokoo!)

2010-06-21 @ 19:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0