Tjoo

Jag har dötrist. Har fått gäster (som jag skrev i förra inlägget) och har ätit middag. Och nu har jag inget att göra. YaY. Men man ska väl inte klaga, man har ju sommarlov ändå. ;)

Hahaha by the way, jag kollade på senaste =3 klippet idag. fyfasen vad jag skrattade! x)
"I´m not fucking with a deer! what are you, CRAZY?!"
"TOU HAVE NO PANNCAKE MIX!!"
 xD
http://www.youtube.com/user/RayWilliamJohnson#p/u/0/ense2bvr2es

kolla in länken om du har tråkigt. elelr inte tråkigt. ah vafan bara kolla länken x) hihihihi.

Imorrn så är  det upp med tuppen och plocka blommor till midsommarstången. Sen blir det de vanliga dansa runt stången (misstolk..), äta sig tjock på bullar och kakor, äta middag med släkten, se på när alla blir patetiskt fulla och sen plocka 7 blommor och sova. tjooohoo va kul :D funderar på att bada också..
Men det kanske är döökallt..jag vet inte, har bara badat i en insjö än så länge. Elelr nej! badade ute i havet med klassen för några veckor sen. x) det va sviinkallt!

nä nu ska jaa titta på =3 klippet igen XD

pussokram!
/linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0