tjooohoo

Dagen blev inte alls som den va tänkt att bli haha. Men när blir det som man har tänkt sig?

Vid 3 tiden åkte vi till min mormor och fikade. Det va mysigt :) . Sedan så skulle vi fiska, men det gick åt helskotta för det började regna. Sen så kunde vi inte åka till mammas kusiner för dom skulle äta middag så sent, så det gick inte för att mina småkusiner är kvar x). Så vi åt middag här hemma och sedan tittade jag och småbarnen på Ice Age 3. hahah jag älskar den...och jaa jag har störd humor.

En av småpluttarna har gjort upp tre lag nu, och han vill ha en kubbturnering..x) Men mormor underhåller honom med Uno sålänge, för det regnar. Och jag chattar med en random kille från tyskland, vi snackar engelska, och det är svårt hahaha..menmen. vi förstår ju i alla fall nästan vad den andra säger x)

pussokram!
/linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0