what happend @ midsommar

Tjoo! Min midsommar såg ut såhär:
-vaknade klockan 09:23 igår.
-fick god frukost
-åkte ner till en vik och pyntade midsommarstången-
-åkte hem o bytte kläder
-åkte till mormor och åt lunch
-åkte ner till viken igen och dansade och åt bullar
-åkte hem och duschade och packade lite

-gick själv i 24 minuter hem till mammas kusiner och badade med Mattias och Daniel
-åt sill medmera
-spelade kubb, jag och Misha mot Daniel och Mattias. vi vann ;)
-åt middag
-spelade kubb med kidsen. (som nästan bara sköt på kungen xD  )
-åt jordgubbar
-spelade need for speed med Mattias
-spelade kort
-badade igen vid 22:13
-låg i en av Mattias tre sängar och tittade i taket. (SKIIITKUL!) xD
-spelade TP (Henrik vann. Henrik är smart.)
-åt upp en hel rulltårta med hjälp av Mattias och Misha.
-drack upp en cola på två minuter med hjälp av Mattias och Misha.
-spelade TP.
-åkte hem
-somnade runt 03:00 nån gång.
-gick upp idag 11:42
-fick pannkakor till frukost :D
.och nu sitter jag här ;)

Jag har inte en enda bild, för jag glömde totalt att fota+ att jag har raderat allt i min telefon, förutom kontakterna. shoohoo..idag ska vi åka till min mormor om några timmar, sen ska vi äta middag hos mammas kusiner. Mysigt och soft. (:

someday I will feel better
someday I will be fine
someday I will se you
but then you wont be mine.


hoppas ni/du/den/det hade en bra midsommar!
Pussokram!
/linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0