Wiiiiiii!

Jag har jääättetråkigt. Hahaha! nejmen, min lillesyrra dissade mig och cyklade till sin mormor. (hon är min låtsassyrra för den som inte visste det..) Så sen dess har jag suttit vid datorn.

innan så kollade vi på Nära och Kära, sen serien Totally Spice på Disney Chanel. Mer för min syrras skull än min kan man ju säga.. I alla fall. Det handlar om tre tjejer som är superagenter eller nått, och dom åker ut på uppdrag och stönar som fan när dom springer, hoppar eller klättrar. Och sedan klarar dom uppdraget och tar fast skurken och så slutar det lyckligt! haha alla avsnitt är likadant uppbyggda. skiitkul *not..*

sen har jag lirat gitarr i nån timme och geekat lite bomb it. :D (ett spel på jesper.nu..)



Det är så jäkla kul! :D hahaha egentligen är det skit tråkigt, men man garvar och då blir det kul..logiskt!

Nu ska jag titta Ray William Johnson videos. Den snubben är fan min IDOL!

pussokram!
/linnéa


Kommentarer
Postat av: Fia den bästa :D

hur gammal var du nu igen ?

2010-06-21 @ 16:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0