TILL MARTINA ÄLSKADE FRUGA

lyssna på denna när du ser detta..
http://www.youtube.com/watch?v=7WRFe-A-HYQ


Jag älskar dig suuupermycket, går inte riktigt att förklara, men det känns som att jag inte visar det tillräckligt mycket så jag skriver detta inlägg.

Du stöttar mig jämt, till och med när jag beter mig som en skit och gör dumma saker.
Du finns jämt här om jag behöver en kram eller råd eller bara behöver säga nått konstigt och skratta.
Du är den härligaste människa jag känner.
Du har funnits här när jag har mått dåligt.
Du har funnits här när jag mått bra.
Vi har många fina minnen ihop.
Vi har väldigt få dåliga minnen ihop.
Vi har gjort många dumma korkade saker ihop, men ockås väldigt många bra saker.

helt enkelt, du är min bästa vän.

och så vill jag att det ska vara. och jag hoppas du också vill det.

pussokram!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0