Update; vi lever fortfarande!

Det har inte varit så mycket bloggande senaste...öhh... månaderna x) menmen, det ska väl vara roande båda att läsa OCH skriva? eller..

Senaste månaderna så har vi, när vi inte är i skolan och kämpar för att få bättre betyg (och ja, vi GÖR faktiskt det), ätit godis, flummat runt, tiitat sjuukt mycket på film, faktiskt varit på fritidsgårn (typ 3 gånger ) och frysit häckarna av oss vid olika bussjållsplatser. That´s nice too, maybe?

Lite bilder:

Kalla mig inte ego haha, ville bara visa när jag hade rött super awesome hår ;) jag gillade det... fast alla kallade mig pippi..


vi flummade lite med martinas hår...höhö...


..och i allmänhet oss själva x)


Martinas brorsa fyllde år nån gång (tror det fortfarande/började bli kallt ute då). Martina var en älva, jag var vampyr ;)


Jag fick en lillebror i januari. Han heter nu Emil. Han har awesome byxor :D (jaa jag är stolt). Jag färgade gåret svart igen och skadade handen. Nu har jag inte spleat innebandy på 1 månad (bortsett från en nattbandycup jag var med på) och martina har ine spelat på 6-7 månader för att hon har krajat foten.

Så så är det :(
Idag har jag gjort extremt lite, har varit sjuk heeeeela lovet. Det suger allt. Har spenderat otroligt mycket tid framför tvn och tittat på olika skidgrejer och grey´s anatomy. Jag tror jag måste be min kära mammalediga mor att köra mig till skolan imorrn för att hämta en massa läxböcker, för vi kommer ha en jädra massa prov känns det som, jag villl inte hamna efter... :(
Nu ska jag vara lite gullig mot min förstående familj och fixa kvällsfika.

/Bettan (föredetta linnea ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0